11.06.2019.
GRIFS AG devīto reizi saņem Ģimenei draudzīga komersanta statusu

GRIFS AG ikdienas darbā īsteno ģimenei draudzīgus uzņēmējdarbības principus, ko novērtējusi Labklājības ministrija, deviņus gadu pēc kārtas piešķirot Ģimenei draudzīga komersanta statusu.

2019. gada 11. jūnijā, Atbildīgu ideju tirgus konferences ietvaros Labklājības ministrija 38 uzņēmumiem piešķīrusi «Ģimenei draudzīgi» statusu, tai skaitā GRIFS AG. Statusu ieguvušie uzņēmumi saņem īpašu apliecību, uz gadu iegūstot tiesības “Ģimenei draudzīgi” logo izmantot savā uzņēmumā, interneta vietnē, plašsaziņas līdzekļos un darba sludinājumos.

Šogad Ģimenei draudzīga komersanta statusu saņēma SIA AE Partner, AS Augstsprieguma tīkls, AAS Balta, AS Baltic International Bank, Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola “RISEBA”, SIA Coca-Cola HBC Latvia, ERGO Insurance SE Latvijas filiāle, ERGO Life Insurance SE Latvijas filiāle, SIA FN Serviss, SIA GRIFS AG, AS Latvenergo, VAS Latvijas Autoceļu uzturētājs, VAS Latvijas Dzelzceļš, VAS Latvijas Jūras administrācija, SIA Latvijas Mobilais telefons, VSIA Latvijas Televīzija, SIA LDz Cargo, SIA LDz Ritošā sastāva serviss, SIA Liepājas RAS, SIA Maksima Latvija, SIA Paul Mason Properties (IKEA Latvija), SIA Paulig Caffee Latvia, AS Rīgas Siltums, Rīgas Tehniskā universitāte, SIA Rimi Latvia, AS Sadales tīkls, SIA Scania Latvia, SIA Schwenk Latvija, AS SEB banka, AS Siguldas Būvmeistars, VAS Starptautiskā lidosta “Rīga”, VSIA Strenču psihoneiroloģiskā slimnīca, AS Swedbank, SIA Tele 2, Pašvaldības SIA Ventspils reiss, SIA Vidzemes slimnīca, SIA Wunder Latvia, SIA ZAAO.

No 2014. gada Ģimenei draudzīga komersanta statusu iespējams iegūt uz vienu gadu, veicot pilnu novērtējumu pēc Ilgtspējas indeksa kritērijiem. Lasīt vairāk

2019. gadā Labklājības ministrija izvērtējot, ka Ģimenei draudzīga komersanta statusam piesakās komersanti, valsts un pašvaldību iestādes un citi tiesību subjekti, kuru politika un pakalpojumi ir draudzīgi bērniem un ģimenēm, tika nolemts mainīt nosaukumu “Ģimenei draudzīgi”, tādējādi popularizējot ģimenei draudzīga uzņēmuma ideju.