Klientu apkalpošanas un debitoru speciālists/-e (uz pusslodzi)
Galvenie darba pienākumi:
- Debitoru administrēšana - maksājumu kontrole, atgādinājumi, saziņa ar klientiem par maksājumu kavējumiem, u.c.
- Klientu datu bāzes uzturēšana un informācijas aktualizēšana.
- Ienākošo zvanu apstrāde, saziņa ar klientiem.
- Darbs ar dokumentiem (līgumi, līgumu grozījumi, vienošanās, u.c.)
- Atskaišu sagatavošana, datu apstrāde un informācijas apkopošana.
Prasības amatam:
- Pieredze dokumentu sagatavošanā.
- Vēlama pieredze klientu apkalpošanā (pārsvarā attālināti).
- Pieredze darbā ar debitoriem tiks uzskatīta par priekšrocību .
- Teicamas MS Office prasmes (īpaši Excel).
- Spēja nodibināt pozitīvu un atklātu kontaktu ar klientu, komunikabilitāte.
- Spēja plānot laiku, noteikt prioritātes un strādāt dinamiskā vidē.
- Augsta precizitāte un uzmanība detaļām.
Uzņēmums piedāvā:
- Stabilu un ilgtermiņa darbu profesionālā, atsaucīgā komandā.
- Elastīgs grafiks.
- Visas sociālās garantijas.
- Apmācības pienākumu veikšanai un kolēģu atbalstu ikdienā.
- Mūsdienīgu darba vidi un nepieciešamo aprīkojumu.
- Iespējas profesionāli pilnveidoties un iesaistīties procesu uzlabošanā.
- Atalgojums 700,00 EUR (bruto) par 1/2 slodzi.
INTERESĒ?
- ZVANI 29602267/ 67813711
- RAKSTI un PIESAKIES sūtot savu CV ar norādi „Klientu apkalpošanas un debitoru speciālists” uz e-pasta adresi darbs@grifsag.lv.
- Uzņēmumam ir piešķirts statuss "Ģimenei draudzīga darbavieta". Darba pārrunu laikā nodrošinām bērnu uzturēšanās vietas iespēju GRIFS AG biroja telpā.