Klientu apkalpošanas speciālists/-e
Galvenie darba pienākumi:
- Darbs ar esošajiem klientiem (ienākošo zvanu un e-pastu apkalpošana);
- Darbs ar debitoriem;
- Klientu datu bāzes uzturēšana;
- Klientu apkalpošanas procesa organizēšana un kontrole;
- Darbs ar dokumentiem – līgumu caurskatīšana un reģistrēšana, līgumu grozījumu sagatavošana, pakalpojuma piedāvājuma sagatavošana;
- Administratīvs atbalsts komandai;
- Sagatavot atskaites, apkopot informāciju, veikt datu apstrādi.
Prasības amatam:
- Pieredze dokumentu izstrādē;
- Pieredze klientu apkalpošanā;
- Teicamas datora (MS Office) zināšanas;
- Prasme nodibināt pozitīvu, atklātu kontaktu ar klientu, komunikabilitāte;
- Spēja veikt vairākus darbus vienlaicīgi, nosakot prioritātes un organizēt darbu izpildi noteiktajos termiņos;
- Augsta precizitāte un uzmanība detaļām.
Uzņēmums piedāvā:
- Visas sociālās garantijas un apmaksātu atvaļinājumu pilnā apjomā;
- Apmācības uzsākot darbu;
- Draudzīgu, pozitīvu kolektīvu;
- Pēc 6 mēnešiem iespēja strādāt attālinātā režīmā (trīs dienas klātienē, divas dienas attālināti);
- Atalgojums 950,00 EUR (Bruto) + piemaksas.
INTERESĒ?
- ZVANI 29602267/ 67813711
- RAKSTI un PIESAKIES sūtot savu CV ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists” uz e-pasta adresi darbs@grifsag.lv.
- Uzņēmumam ir piešķirts statuss "Ģimenei draudzīga darbavieta". Darba pārrunu laikā nodrošinām bērnu uzturēšanās vietas iespēju GRIFS AG biroja telpā.