Klientu apkalpošanas speciālists/-e

Galvenie darba pienākumi:

  • Darbs ar esošajiem klientiem (ienākošo zvanu un e-pastu apkalpošana);
  • Darbs ar debitoriem;
  • Klientu datu bāzes uzturēšana;
  • Klientu apkalpošanas procesa organizēšana un kontrole;
  • Darbs ar dokumentiem – līgumu caurskatīšana un reģistrēšana, līgumu grozījumu sagatavošana, pakalpojuma piedāvājuma sagatavošana;
  • Administratīvs atbalsts komandai;
  • Sagatavot atskaites, apkopot informāciju, veikt datu apstrādi.

Prasības amatam:

  • Pieredze dokumentu izstrādē;
  • Pieredze klientu apkalpošanā;
  • Teicamas datora (MS Office) zināšanas;
  • Prasme nodibināt pozitīvu, atklātu kontaktu ar klientu, komunikabilitāte;
  • Spēja veikt vairākus darbus vienlaicīgi, nosakot prioritātes un organizēt darbu izpildi noteiktajos termiņos;
  • Augsta precizitāte un uzmanība detaļām.

Uzņēmums piedāvā:

  • Visas sociālās garantijas un apmaksātu atvaļinājumu pilnā apjomā;
  • Apmācības uzsākot darbu;
  • Draudzīgu, pozitīvu kolektīvu;
  • Pēc 6 mēnešiem iespēja strādāt attālinātā režīmā (trīs dienas klātienē, divas dienas attālināti);
  • Atalgojums 950,00 EUR (Bruto) + piemaksas.

INTERESĒ?

  • ZVANI 29602267/ 67813711
  • RAKSTI un PIESAKIES sūtot savu CV ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists” uz e-pasta adresi darbs@grifsag.lv.
Informējam, ka iesniedzot savu pieteikumu, Jūs esat informēts, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu pieteikumu GRIFS AG atlases procesa gaitā, saskaņā ar GRIFS AG pretendentu personas datu apstrādes noteikumiem, ar kuru pilnu versiju varat iepazīties mūsu mājaslapā https://www.grifsag.lv/sociala-atbildiba/privatuma-politika/  Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.
  • Uzņēmumam ir piešķirts statuss "Ģimenei draudzīga darbavieta". Darba pārrunu laikā nodrošinām bērnu uzturēšanās vietas iespēju GRIFS AG biroja telpā.

Pieteikties vakancei