Uzņēmumiem

Servisa kontrole

GRIFS AG piedāvātā servisa kontrole ir vēl viens pakalpojumu veids, kurā GRIFS AG Latvijā nav konkurentu. Ēdināšanas uzņēmumu, veikalu, banku un citu pakalpojumu sfēras darbinieku kontrole kļūst aizvien pieprasītāka, jo servisa kvalitātes nozīme klientu vērtējumā nemitīgi aug un arvien vairāk cilvēku ir gatavi piemaksāt par laipnu un profesionālu apkalpošanu.



GRIFS AG servisa kontroles pakalpojums ļauj ar neitrāla cilvēka acīm novērtēt klienta darbiniekus un konstatēt, kā darbinieki pilda savus darba pienākumus laikā, kad vadības nav klāt. Apmācīts GRIFS AG pārstāvis, piemēram, aiziet uz klienta ēstuvi, pasūta ēdienu, pavada tajā noteiktu laiku, neuzkrītoši vērojot uzņēmuma darbiniekus vai pat viņus izprovocējot, un pēc tam viņus novērtē. Darbinieku novērtējums sākas ar sasveicināšanos, darbinieka apģērba un matu sakārtojuma novērtēšanu un beidzas ar soli pār restorāna vai veikala slieksni. Uzmanība tiek pievērsta arī ēdiena kvalitātei, ēstuves telpu izskatam un viesmīļa profesionalitātei.

Ir skaidrs, ka priekšniecības klātbūtnē darbinieki uzvedas citādi nekā tad, kad tās nav blakus, tāpēc servisa kontrole ir vienīgais veids, kā klients var iegūt informāciju par savu darbinieku izturēšanos ikdienišķās darba situācijās. Klients mums pastāsta, kādas darba instrukcijas darbiniekiem ir jāievēro, mēs klientam – vai un kā tās tiek pildītas.
Prasība pēc kvalitatīvas apkalpošanas var būt saistīta gan ar labklājības pieaugumu, gan tieši pretēji – ar naudas samazinājumu klientu maciņos, jo tad viņi vēl jo rūpīgāk pārdomā, kurā restorānā vai bankā to atstāt.

Līdzekļi, kas iztērēti dārgai restorāna reklāmai televīzijā, ar vienu rokas vēzienu tiek aizslaucīti mirklī, kad, ienākot klientam, viņu sagaida nelaipns smaids un nevīžīga attieksme. Mēs piedāvājam ietaupīt.



Pieteikties pakalpojumam
Draugiem.lv Facebook Twitter

LTRK apmācības projekts
Produktivitāte.lv